Monday, February 15, 2010

{Birthday card for a 60 year old}{award}

I made this easel card (again ;)) by request, to a co-worker. He is turning 60 years old. The dp is Graphic 45, and the stamp is ... uhum... can't remember right now. I used the sketch that Linda made for Kort 'o' Mania a while ago. The text stamp is from Kreativ Hobby. Rub on text is by Melissa Frances.


Jeg har også fått denne flotte award fra flere av mine Kort 'o' Mania DT-venner. Tusen takk til Benedicte og til Bestevenn for denne flotte rosen. Det er virkelig hyggelig å få! *klem*

Jeg sender denne tilbake til disse som er så søte og gode (i tilfeldig rekkefølge):
Linda
Anne Bente
Benedicte
Bestevenn
Aud Kirsten
Heidi
Lisette
Vibeke
Randi

7 comments:

Linda S. L said...

Heie snuppa!! ser at jeg er sen med å legge ut mitt innlegg, for nå ser jeg jo at du alt har fått denne flotte rosen opptil flere ganger...hehe... sånn går det når man ikke trykker publiser med engang hehe.... Rose ligger i hvertfall i min blogg til deg vennen :)
klemmmmm

Karina Beck said...

Dejligt med lidt herreinspiration. Flot kort.
Du må have en fantastisk dag.

Aud Kirsten said...

Et herlig kort!
Tusen takk for den nydelige awarden, du får den av meg også.
Klem:)

Filharmonica said...

Flott kort Jeanette! Likte kombinasjonen av mønsterpapirene du har brukt, og stempelet er jo helt herlig :-) Tusen takk for awarden, det setter jeg stor pris på!

Anne Bente said...

ejjjj hvor er den dog herlig den kort.

og 100000 tak vennen for awarden, du skal vide jeg sætter stor pris på hver gang nogen tænker på mig
klemmmmm

Linda Brun said...

Kjempeflott herrekort.
Klem

Unknown said...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min (",)
Blir så glad når jeg ser noen som lager herrekort. Det gir meg inspirasjon. Syns det er vanskeligere å lage til herre enn til dame.
Flott kort!
Hilsen fra Karin