Saturday, February 13, 2010

{Scrappehuset utfordringer}

Jeg har laget to bidrag til Scrappehuset i det siste. Fikk endelig tatt bilde idag. Det første bildet er til utfordringen "scrapp i retrostil". Syns jo retropapirer er litt morsomt. Brukte litt oransj hjemmelaget "glimmermist" og spraytet litt her og der.

Utfordring nr. 2 er å bruke ordet "venner". Som ord, eller hva du forbinder med ordet. Jeg valgte scrappe nok en layout fra min sønns barnehage. Hans beste venn som dessverre har sluttet i bhg. De var veldig glade i å sykle. Helst hele tiden ;). Ansiktet til min sønns venn er "sladdet". Trykk på bildet så skal du få en større versjon.

Nå lukter det pinnekjøtt i hjemmet mitt... mmmm... vi skal ha middagsgjester kl 18, jeg gleder meg masse til maten. :)

9 comments:

Torill said...

Så flotte bidrag!!! Likte så godt at du har et annet format også:0) Stilige farger, og flotte LOer begge to!
God helg!

Karina Beck said...

Så flotte layouts.
God weekend.

Anne Bente said...

åh.... hvor er de dog bare søde begge 2

klemmmm

Marianne said...

Hvor er de skønnr - jeg er helt vild med stemplet på det øverste sammen med glimmermisten. Det ser rigtig flot ud sammen :) Hav en dejlig aften. Marianne :)

bestevenn said...

Så fine LO'er du har laget. Søte de to på sykkelen. Ha en fin helg.

Mutte said...

Rigtig flotte LO'er. Fortsat god weekend

Guro said...

Nydelige LO'er du har laget her! Masse morsomme og flotte detaljer.
Utrolig måte å ta vare på gode minner og forsterke stemninger.
Klem Guro

linn kr/sykepleier said...

Stilige bidrag. Diggbart ark på den øverste LOen. Herlig fargevalg.

Kul format på den nederste. Tøffe detaljer.

Takk for at du deltar. :D

Anette said...

Kjempeflotte LO'er!! Herlige farger du har brukt!
Veldig mye flott å se i bloggen din - takk for titten!