Saturday, February 27, 2010

{Wiff of Joy card - confirmand card}


This card was made several weeks ago. First I tried to use the sketch by Gio (I think it was). I didn't finish it in time to make the challenge at Wiff of Joy blog. Then the next week it was "swirls and pearls"... and still I was a bit late to take photos of the card to enter the challenge. So here is my card, just to show you. I paper pieced the dress, it was a bit fun not to colour it with Copics (just the arms, legs and her hair and face). The image is from the City Girl collection.

Hope you are having a beautiful Saturday. Here in Oslo we have still loads of snow. :)

6 comments:

Helle said...

Å,så flott kort i duse og behagelige farger!
Jeg har,i går,også fått det stemplet, - -Og vet du hva,nå først ser jeg at ho har splitt i kjolen sin !
Har ikke brukt stemplet mitt enda,så d såh :-)
Ha ei god og kreativ helg
Klem fra Helle

bestevenn said...

Det var et stilig kort. Fargene og stilen gjorde nesten at jeg følte et snev av - Japan! Kjempeflott kort og nydelig stempel. Vi sees 19. juni på Scrappegodis! Gleder meg til det.

Karina Beck said...

Flot kort i gennemførte farver.

Anne Bente said...

total flot og gennemført kort
klemmmmm

Linda S. L said...

ååå herlighet så nydelig et kort! likte så godt dem duse fargene, og detmotivet var jo kjempe herlig. får meg nesten til å angre på at jeg ikke bestillte de stemplene også hi hi .. jeg har nemlig fått birdie love...tror jeg dem hette, gleder meg til jeg får overskudd til å sette meg ned med dem :)
klemmm

Anne said...

Et flott konfirmasjonskort i lekre farger Jeanette! (Du minner meg på om at jeg snart må starte produksjonen min jeg også.) Takk for inspirasjonen.

Klem fra Anne