Monday, February 8, 2010

{Scrapp i din favorittstil - Scrappehuset}

Hos Scrappehuset har de denne måneden en utfordring som går på å scrappe i sin favorittstil. Min stil har vel garantert forandret seg opp igjennom de årene jeg har scrappet, iallefall siden min første layout som ble laget i 2003... Men i det siste har jeg vært veldig glad i glimmermist (eller distress ink på mini mistere med litt perfect pearl og vann oppi). I tillegg scrapper jeg vel helst i "cluster"-stil, med få (ett, maks tre) bilder på hver layout. Layouten under er laget med fjorårets pepperkakebake-bilder, og jeg har brukt kraftkartong. Mønsterark er bla byEvy. Har brukt MS puncher, diverse thickers og pepperkakemannen er i filt (og ferdigkjøpt). Har tegnet med hvit penn for å lage liksomsøm. Takk for at du titter innom bloggen min!

7 comments:

Karina Beck said...

Den stil kan jeg rigtig godt lide. Det er et superdejligt layout med din søn, Der er en dejlig ro over layoutet.

Torill said...

Knallfin!!!
Ja stilene våre forandrer seg med tiden. Denne LOen var helt topp!
Takk for at du er med på leken!!

Pia said...

wow så flot layout

Anne Bente said...

hvor er den bare super flot
klemmmmm

Aud Kirsten said...

En kjempeflott LO!
Klem:)

bestevenn said...

Kjempestilig LO. Så flott du har fått frem bakingen her. Og så søt han er.

Vibeke said...

Lekker lekker Jeanette. Kult at du liker utfordringene vi har hos ScrappeHuset:)