Friday, October 24, 2008

{Something new and something old...}

Here are some new layouts and cards I've been working on lately.

First a new layout. Used papers from S2M, Just lovely. The photos are taken when my son was only a few months old. You can see he's just a tiny baby, with "chubby" cheeks.

Supplies: S2M, MF, Cuttlebug embossing folder, QK nesting shapes (hearts), Jenni Bowlin, Prima, MM alfa stickers, ink, sewing machine, bling...
Details:


A flower in bloom: (not that easy to read all the text)

Supplies: pattern paper from Chatterbox, ribbon, QK nesting shapes (scalloped circles), MM alfa stickers, thickers, retro flower punch, white pen, brad, ink... and sewing machine.



This card was made yesterday. Bought a chipboard girls dress and used it as a pattern to make this card. You can open it up, and write something inside. Did think about giving it to a 13 year old, but I think it's too childish...


This last item was made for my working partner. He turned 40 this week. It's a "open up" card. Easy to make, but used a lot of time thinking how to decorate it. I seldom make cards for guys at 40...:

Supplies: Kaisercraft, Tim Holtz, liquid pearls, punch (scalloped), Bazzil, ink, stamp (birthday wishes) and screw brads!

5 comments:

Gine said...

Masse flott =)

Gine said...

Takk for kommentaren
Så koselig at du er gift med en fra øynå da... Jeg er i fra nesten på midten "Vea" Vi tilbringer annenhver sommer der med min familie

Karina Beck said...

Flotte LOer og kort. Super billeder af din søn med de dejligste chubby cheeks.

God weekend.

Linda S. L said...

ååå ska si du har jobba i det siste!! :) :)
sååååå fine da! Jeg likte spesielt godt den øverste der av Peder bebin ;) nyyyydelig!
herig kort også, det kjolekortet tror jeg at jeg må låne mal til av deg *lol*
syns du kan gi det til ei på 13 jeg :)
skikkelig tøfft ble det kortet til 40 åringen også :)

klem

ninabakke said...

Flotte LOer og herlige kort :)

Ha en fin lørdag