Friday, December 23, 2011

God jul! og Pepperkakebaking 2011-layout

 
Her kommer årets siste (?) layout fra meg. For noen uker siden ble pepperkakemenn/damer og hus laget her. Og det måtte jo fotograferes. :) Layouten lagde jeg med litt av hvert jeg fant i stæsjet mitt. Koste meg med denne, ja. Håper alle leserne som følger meg hos meg får en flott jul og et herlig nytt år. Nå har endelig julefreden senket seg her. I dag er juletreet pyntet, og julepynten er plassert utover. Siden vi bor i nytt hus, har jeg måttet endre litt på hvor ting står, men det er jo bare koselig også.
Til sist vil jeg dele med dere et bilde av "nissegutten min", som hadde nissefest i barnehagen på onsdag. God jul alle sammen!

4 comments:

Karina Beck said...

Super super dejligt pebberkage layout og cute nissedreng!
God jul til dig og din familie.

Lenas kort said...

Kjempe flott lo og søt nisse gutt :-)
Ønsker deg en riktig god jul og ett godt nytt år :-)

Ane said...

God Jul til deg og dine! :)

lam said...

Sikken et fint layout. Rigtig glædelig jul til dig og dine