Sunday, October 9, 2011

Enda en layout :)

Nok en layout som har ligget en ukes tid før jeg fikk tatt bilde av den. Min sønn og jeg hadde en kjempeherlig uke i Spania i sommer. Godt var det at vi var der en uke, for sommeren har vært fraværende på Østlandet. Foruten ca 8-10 dager i slutten av juli/begynnelsen av august, har det stort sett regnet non-stop her. Min sønn var sammen sin fetter, og de lå i badebassenget hele tiden. De er bare utrolig glade i hverandre. Kjempegodt å se! Papiret jeg har brukt er gammelt, det glitrer og skimrer i det. Ellers har jeg brukt noen nye stickers med ord som jeg kjøpte på Stempelscrapmessa i september. (Utrolig bra, jeg kjøpte 3 ulike ark) Dyttet litt osteklut rundt, og journalingarket og billetten var fra en sak jeg også kjøpte på messa.

4 comments:

Christina said...

That is a gorgeous LO Jeanette! Looks great!
Hugs Kristel

Anne Bente said...

wawww hvor er den flot, og hvor ser det hyggeligt ud

klemmmm

Karina Beck said...

Super flot sommerlayout. Flot med ostekluden!
Her i Danmark er det også rigtig blevet efterår.

Kort O Mania said...

knall flott layout, likte osteklut bruken og de små ordene var suuuupre :D (jeg bare leter etter ting jeg kan bruke de på, men hittil har jeg kun peilet meg inn på layouter jeg og, så jeg får skynte meg meg å komme asjur og få begynt LO produksjon igjen LOL)