Monday, October 17, 2011

DT-bidrag til utfordring #49 - lys

Her kommer mitt DT-bidrag til Kort 'o' Manias utfordring som denne gang er lys. Jeg har laget en slags oppbevaringssak til 2 lys fra "Sia". Jeg fikk tips til denne hos Stampartic, og målte bare opp de lysene jeg hadde og lagde litt høyere kanter på boksen. Jeg ble ikke 100% fornøyd med denne, men men. Motivet fikk jeg hos Siv på Copics-kurs. Håper alle får en fin dag! Takk for at du titter innom. Jeg har enda ikke helt landet etter en kjempefin helg på Ski-treffet! Utrolig så moro det var. Jeg må innrømme at jeg ikke holdt ut like lenge som mange av de andre kjekke jentene (som satt oppe til morgenkvisten). Men det var kjempehyggelig så lenge det varte! Gleder meg allerede til vårens treff, som jeg meldte meg på likesågodt!

5 comments:

My Hyde Away said...

Så fin boks du har laget til lysene. Hyggelig å se deg på Ski treffet (selv om jeg egentlig ikke skjønte det før nå) - synes du lignet, men vanskelig å være sikker utifra et lite bilde på bloggen. Hyggelig ihvertfall :) Klem fra Kirsten

nicolet said...

Wow it´s gorgeous!!
Hugs Nicolet

Nina said...

Takk for sist. Veldig hyggelig. Du får komme på et treff på Skedsmo også. Like trivelig det:) Nydelig eske med lys. Kjempefin idé, og en flott gave å gi bort. Lekkert pyntet. Ha en fin uke:)Klem

Yvonne said...

Så stilig denne lysboksen ble. Må se å få prøvd meg på en sånn jeg og.
Fikk såvidt hilst på deg på treffet, selv om vi satt ved samme bord. Sånn er det når skravling og scrapping tar overhånd :)
Har ikke landet helt ennå jeg heller (var en av de som ikke fant veien til senga på fredag), men jammen er det verdt det, så moro som disse treffene er!
Ha en flott uke!
Klem, Yvonne

Lenas kort said...

Sukk! Så nydelig denne var :-) Denne har du all grund til å være fornøyd med! Ha en fin uke :-)