Wednesday, November 24, 2010

A Magnolia Christmas card :)

Detalj:

Her er et kort som jeg i utgangspunktet hadde forberedt som DT-bidrag til en utfordring hos Kort 'o' Mania. Jeg gjorde en feil, og brukte motiv fra Magnolia i stedet for en sponsor. Bretteteknikken lærte jeg hos Siv hos Steffens Hobby-Norge AS på kurs i oktober. :) Jeg har ellers brukt noen ulike puncher, bling, stempel fra Kort og Godt hobby, Magnolia, Sketch Copic Markers, swirl fra Whiff of Joy, perlebradsen er også fra WoJ, helt fantastiske! Anbefales! :) Ha en fin dag!
Hele kortet:

7 comments:

Christina said...

Woww this is really stunning Jeanette!!
Hugs Kristel

Karina Beck said...

Rålækkert kort i farve, pynt og opsætning.
Har du en lille tutorial?

Karina Beck said...

Ja tak til mail ; )

Anne Bente said...

wawww hvor er den flot, og ja tak til mail også vennen, min mail er på min blog

klemmmmmm

Pia said...

wow så flot kort , lækkert design og julestemning
knus Pia

bestevenn said...

Nydelig julekort du har laget. Og glad for å høre at det går bedre med mannen din. Ønsker dere mange gode dager nå fremover mot julen.

Pinklady 68 said...

Et nydelig julekort, Jeanette!!
Utrolig flott bretteteknikk hvor ark og pynt kommer så godt frem. Kjempe søt Tilda i bakgrunnen også:-)

Klem Laila.