Friday, November 5, 2010

A baby card :)

Et familiemedlem skal ha navnedag for vesla si i helgen, vi er alle invitert til en sammenkomst. Jeg lagde dette kortet til henne. Motivet er fra Mo's digital pencil. Jeg syns det er sååå nydelig. Lenge siden jeg kjøpte det, men første gang jeg har fått bruk for det til et kort. Har ellers pyntet veldig forsiktig, med halvperler, bånd, blomster fra WoC og Prima og en perlebrad, samt glitter glue (Stickles). Det lille kruset kjøpte jeg hos Steffens. Sååå søtt!



4 comments:

oheidia said...

Åhhhh, dette kortet er til å smelta av! Så hærlig motiv og sånn et glad motiv også - helt perfekt til et nytt lite menneske som feirer navndag!

Ha en fin dag og kos deg sammen med familien din.

Stor klem fra meg :=)

Lambi said...

For et super herlig stempel motiv. En helt herlig jente og flott fargelagt! Søte blomster og mønster ark og veldgi skjønn scharms! Dette blir nok gavebordets prydkort ja! :) Ha en fin dag på navnefest! Klem

Pia said...

åh så cute kort, skøøøøønt motiv og dejlige farver
knus Pia

Karina Beck said...

Hvor er det bare sødt!