Saturday, November 20, 2010

A card for some challenges :)

I have made a card, for some challenges. I don't have any time these days to make more than a card during a whole week... But this one I managed to make these past two days. I am entering these 3 challenges with this card:
Paperplay challenges - Let it snow!
Sketchy colors - sketch by Lena Katrine
ABC challenge - H is for Holidays
For de som lurer... min mann er nå bedre. Altså ikke helt frisk, men han ble forrige uke operert i sitt hjerte. Legene håper de har fjernet det som gjorde han så syk. Han er selvsagt svak etter å ha ligget så lenge på respirator (8 uker) og snart 12 uker på sykehus. Men han er stort sett ved godt mot og vi håper han vil bli bedre for hver dag som går! Håpet er å få han hjem til jul, iallefall på permisjon.

11 comments:

Christina said...

That's a stunning card Jeanette!!
Hugs Kristel

Anne Bente said...

wawwww hvor er den dog bare super flot

klemmmmm

Scrappellen said...

Utrolig nydelig¨og deliakt kort..med en kjempekoselig og herlig motiv!:)
Tusen atkk for at du deltar hos Skechy Colors, og lykke til:)
Klem, Ellen

pia iris said...

så friskt og morsomt det ble. lekkert med lyseblått.
flott helg. klem pia

Deirdre said...

Jeanette, such a fun image - wonderful card.

Thanks so much for playing along with Paperplay this week. ♥

Karina Beck said...

Super super super flot og sødt kort. Me like ; )

Pinklady 68 said...

Et kjempe flott kort, Jeanette!!
Super søtt dette motivet og herlige farger sammen:-)

Ha en fin søndag! Klem Laila.

Pia said...

et rigtig herligt kort, dejlige farver og opsætning og så det søde motiv
knus Pia

Julie M said...

Ooh that's lovely, Jeanette. A really happy, fun card.

Thanks for joining us on PaperPlay this week.

Julie :o)

Linda S. L said...

så godt å lese litt oppdatering om M :) Vi krysser fingrene og fortsetter å sende gode tanker vet du, han kommer hjem til jul! :D

nyyyydelig kort du har laget, jeg elsker de blå fargene til julekort :D
og det motivet da såååå herlig!!
må nok få tak på det engang ja hi hi :D
klemmmmmmm

Linda S. L said...

ååå du er en knupp vennen, gleder meg til å motta motivene! jeg har faktisk snart brukt opp alle kenny k jeg fikk av deg sist. jeg digger dem :D
nå tror jeg ikke det er alt for lenge til jeg får meg printer heller hehe, K har lovet at jeg skulle få det i bursdagspresang... så jeg må jo snart få den hehe :D
go klem!