Friday, November 26, 2010

Another Christmas card...

Jeg lagde dette kortet for endel dager siden, og hadde tenkt å delta i Mo's digital challenge som da var bruk 3 puncher. Så trodde jeg at jeg ikke rakk fristen og glemte kortet. Altså, det er noen dager siden kortet ble laget... ;-) Jeg har brukt et stempel jeg kjøpte i våres, et Mo's digital stamp i clearstamp-variant. Tekststempel er Kreativ Hobby :). Mønsterpapir er fra restebunken min (og er fra i fjor). Takk for at du stikker innom. Ha en fin dag!

5 comments:

Anne Bente said...

hvor er det bare smuk,
håber i har det bedre??

klemmmm

Christina said...

This is a stunning card Jeanette! Awesome dear!
Hugs Kristel

nicolet said...

I love this one Jeanette!
Hugs Nicolet

pia iris said...

et kjempefint kort, masse flotte mønster og fint stempel.
ha en flott helg. klem pia

Guro said...

Sikkelig lekkert kort du har laget :-)
Likte motivet ditt, det var skikkelig søtt! Kjempeflotte puncher du har brukt her også.
Ønsker deg en fin helg!
Klem Guro