Tuesday, April 16, 2013

DT-bidrag Kort 'o' Mania utfordring #84 - vår!

 God tirsdag!
Her kommer mitt DT-bidrag til utfordringen hos Kort 'o' Mania! Denne gang ønsker vi å se vårlige bidrag! Bidrag inspirert av lys, farger, varmere dager osv. 
Jeg har laget et kort med et gammelt Saturated Canary-motiv. Ellers fant jeg litt papir i restepapir-boksen min. Jeg har brukt min nye Magnolia-dies (hjertedies), og en litt eldre die fra Magnolia (hjerteswirl), og et gammelt clear stamp som jeg fant - husker dessverre ikke produsentnavn da stemplet er veldig veldig gammelt. Motivet er fargelagt med Copic sketch markers. Blomstene er fra WOC.
Stikk innom bloggen og bli med på utfordringen, da vel! :)
Tusen takk for at du besøkte bloggen min i dag.

4 comments:

Karina Beck said...

Så fint et kort.
Rigtig god tirsdag.

Anne said...

Nydelig kort, så lekkert motiv og nydelige dies og pynt. :)

Klem, Anne.

Lenas kort said...

Ett aldeles nydelig kort :-) Du er så flink med tusjene dine :-) Lekker pynting :-) Ha en fin kveld :-)

Cathrine said...

Hei Jeanette! Jeg har svart deg i m-bloggen :)