Thursday, April 18, 2013

A layout :)

Her kommer en layout fra meg. I år har jeg virkelig fått laget noen albumsider, i motsetning til de forrige 2-3 årene, hvor det har blitt færre og færre. I år håper jeg det blir flere og flere ;-).
Uansett. Jeg fant et gammelt bilde i bildebunken, og tenkte at det måtte jo bare scrappes. Bildet er tatt når gutten min var omlag 3 år. Han likte å kle seg ut, og de var så flinke til å male ansikter i barnehagen han gikk. Så en dag kom han hjem som løve :). 

Snart helg - igjen! Lørdag er det fotballcup for sønnen min. Vi arrangerer cup'en, og det blir dugnadsarbeid i noen timer. Håper det blir oppholdsvær - for kampene spilles stort sett ute.
Ønsker alle som titter innom en fin dag! :)
 

1 comment:

Lenas kort said...

Så herlig lo :-) Nydelig løve :-) Har faktisk blitt noen albums sider hom meg også i år :-) Ha en flott helg :-)