Sunday, August 1, 2010

{DT-bidrag Kort 'o' Mania utfordring #21 -fargeutfordring}

Da er vi klare for nok en ny utfordring over hos Kort 'o' Mania! Denne gangen er det en fargeutfordring som er grønn, svart og gul. Jeg må innrømme jeg slet litt og måtte lage to kort før jeg fornøyd! ;) På kortet har jeg brukt embossingfolder til Tim Holtz og Bazzil-kartong, altså ingen mønsterark! I tillegg har jeg brukt det nydelige stempelet av Lida fra Papilio-stamps. En sort swirl fra Prima og en blonde fra samme sted ga kortet nok sort, syns jeg. Tekststempel er fra Norsk Stempelblad. Besøk gjerne Kort 'o' Mania-bloggen og se de andre flotte bidragene fra DT, og sleng deg med på utfordringen! Ha en flott søndag!

3 comments:

Aud Kirsten said...

Nydelig kort med et skjønt motiv!
Klem:)

Karina Beck said...

Super cute!

bestevenn said...

Kjempeflott løsning, og lekkert kort. Lurer litt på om det var det svarte som gav flere av oss litt problemer? Men det ble jo bare flotte kort! Utfordringer er morsomt. Ønsker deg en fin uke.