Thursday, March 1, 2012

DT-bidrag Kort 'o' Mania utfordring #58 - "something old"!

Her kommer mitt DT-bidrag til Kort 'o' Manias utfordring nr. 58 - something old! Vi i teamet som nå inneholder mange flotte damer som er kjempeflinke (bare ta en titt innom Kort 'o' Mania-bloggen og se selv!) har blitt sponset av Pretty design og Korthobby (metallpynt). De flotte klipparkene fra Pretty Design som jeg fikk inneholder flotte herremotiv, og da passet det å lage et kort til min pappa som blir pensjonist i år! En godt voksen mann kan man si. Jeg har brukt klipparket og metall fra Korthobby på easel-kortet mitt. I tillegg har jeg brukt klokke-dies fra Tim Holtz, mønsterark fra Fabscraps (nydelige ark), punch fra Stampin' Up, og tekststempel fra Lili of the Valley.
 Innsiden: har brukt enda et av motivene vi fikk fra Pretty Design:

1 comment:

Karina Beck said...

Det er et rigtig flot herrekort. Lækkert sat sammen af papirer og pynt.