Tuesday, March 27, 2012

God påske! :)

Jeg har laget et påskekort. Det går iallefall et år mellom hver gang jeg lager påskekort. Hvis ikke 2 år mellom hver gang. Jeg kjøpte dette stempelet på tilbud hos Papirloftet for en god stund tilbake, og nå fikk jeg brukt det. :) Kortet ble til på Ski-treffet.Tekststempel fikk jeg låne av Angella. Tusen takk! Jeg hadde t.o.m. påskemønsterark som jeg fikk brukt. Håper alle koser seg i solen (iallefall på østlandet). Jeg har hørt rykter om at det skal bli kaldere og mer normalt vær i dagene som kommer, men håper likevel på litt finvær i påsken også. Kjedelig å ha fri og måtte sitte inne. Jaja, kan vel scrappe litt da, kanskje?
Ha en flott dag, du som takker innom. Takk for at du kom innom meg i dag.

3 comments:

Karina Beck said...

Det er et supersødt påskekort.
Og dejligt at se det fotograferet i solen. Jeg elsker forår! ; )

Her i Rødovre har det været 16 grader i skyggen i dag skønt!
( men ja, de har lovet dårligere vejr her i DK sidst på ugen også ).

Kjersti said...

For et flott påskekort da! Er jo ikke så ofte man lager det, men fint å kunne bruke det man har av påskegult:)
Jeg har iallefall kost meg i finværet, jobber i barnehage og er ute hele dagen:) Og kommer det ruskevær i påsken kan vi vel scrappe vi...:)
Klem Kjersti:)

Lenas kort said...

Åååå, dette søte påske kortet har jeg sett før :-)....helt fra starten til slutten ;-) Riktig nyyyydelig er det :-)Flink du Janette :-)