Tuesday, October 16, 2012

DT-bidrag Kort 'o' Mania - Dyrenes verden!

Her kommer mitt bidrag til Kort 'o' Mania. Denne gang er det Hobbykunst Norge som sponser vinneren med en flott premie! Ta en tur innom Kort 'o' Mania-bloggen og sleng deg med på utfordringen. 

Jeg har brukt en freebie fra Mo Manning, og den elefanten er jo så søt, syns jeg. Ellers er det papirer fra Making Memories, blomster fra WOC pluss pluss. Det ble et veldig enkelt kort! 

Scrappelysten har vært litt laber i høst, men i helgen var jeg med på det halvårlige Ski-treffet! For en gjeng med fantastiske damer det alltid er der. Og jeg prater alltid med noen nye folk jeg ikke kjente fra før. Kjempekoselig og berikende! Håper 2013-vårens treff blir arrangert!
 

3 comments:

Ida said...

Takk sist!:))
Det er bare helt herlig med en sånn helg.
Nydelig kort og super fargelegging!:))
Ida

Kjersti said...

Takk for sist Jeanette, koselig å snakke med deg igjen:) Dette kortet ble så nydelig, et herlig motiv som er lekkert fargelagt!
Ha en fin kveld!
Klem fra Kjersti:)

Karina Beck said...

Hvor er det bare et super fint kort! Jeg er vild med de stempler far Mo!
Du må have en god søndag.