Sunday, April 22, 2012

Hjertebodens julekortutfordring - april :)

 Telyskort nr. 1:
  
Telyskort nr. 2:
 Innsiden av telyskort 2:
 Siste kort som er helt ordinært:
Her kommer mine 3 julekort for utfordringen hos Hjertebodens julekortutfordring i april. Jeg har laget to telyskort som var månedens utfordring. Jeg koste meg skikkelig med å lage telyskortene! Tenk nå har jeg allerede laget 12 julekort i år. (Jeg satser på at jeg i år får sendt julekort til alle de jeg pleier sende til!) Håper du har en fin dag. Takk for at du tittet innom meg. :)


5 comments:

Kjersti said...

Så lekre julekort du har lagd! De telys kortene er så fine, både et kort og en liten venninnegave:)
Ha en fin søndag!
Klem fra Kjersti:)

Karina Beck said...

Hvor er de superfine. Hvor er du heldig at du allerede har lavet 12 julekort. Jeg havde egentlig også planer om mindst ét om måneden, men det har jeg helt glemt igen ; )
God søndag aften.

Vibeke said...

Så flink du er!!! Og de telysekortene var nydelige - likte så godt bidlet på den øverste der:)

Håper du får en fin søndag:)

Kjersti said...

Skal du og på kurs:) så bra! Gleder meg til å treffe deg - greit med noen ansikter og navn man kjenner igjen:) Gleder meg sånn til å lære det orntli', spennende med nye teknikker. Håper bare jeg finner fram til kl.9 - er helt håpløs, roter meg bort i hagen hvis vi ikke klipper gresset lol!
Klem fra Kjersti:)

Anne said...

Kjempenydelige julekort, så flotte motiver og lekker pynt. :)

Klem, Anne.