Monday, April 16, 2012

DT-bidrag til Kort 'o' Mania utfordring # 61 - det er vår!

 Detaljbilde:

Her kommer mitt DT-bidrag for Kort 'o' Mania. Denne gang vil vi se kort eller annet inspirert i den herlige tiden vi nå er inne i: vår! Jada, vet det var første sommerdag lørdag som var, men det føles ikke helt som sommer her enda. Selv om det er plussgrader! Håper dere vil bli med på utfordringen vår. Stikk innom bloggen og se hva de andre kreative jentene i Kort 'o' Mania har laget da vel. Og bli gjerne med på utfordringen. Jeg har brukt et herlig stempel fra Elisabeth Bell kjøpt hos Whimsy stamps, papirer er fra Poppy Design og Basic Grey. Blomster fra Prima og fra WOC, perler fra Melissa Frances, brad fra Whiff of Joy, pin fra WOC. Diesen under båndet er fra Magnolia. Båndet ble kjøpt på Steffens (som ikke lenger eksisterer). Bien vet jeg ikke helt hvor jeg har fra da den har ligget lenge i stæsjet mitt. Motivet er fargelagt med mine verdsatte Copic Sketch Markers og kortpanelene er sydd med symaskinen min. Takk for besøket!

4 comments:

nicolet said...

This card is really stunning Jeanette!
Hugs Nicolet

ninabakke said...

Herlige farger :)

Karina Beck said...

Hvor er bare SUPER fint!
Her er også stadig koldt i Danmark.
Du må have en dejlig tirsdag.

Lambi said...

Det er herlig med vår altså! Nydelige farger og pene ark! Søtt motiv du har brukt også! Klem