Friday, February 3, 2012

Hjertebodens juleblogg for februar!

 Her kommer mitt første bidrag for Hjertebodens juleblogg for februar! Det er lett å lage kort når man må lage for å være med på utfordringen. Så håper jeg at jeg klarer holde ut hele året! :) Uansett. Denne gang er det BINGO som gjelder. Og jeg valgte to rekker - den ene var tag, doohickey og glitter, den andre var doohickey blomster og blonde. Som det kanskje ikke er så lett å se så har jeg både doohickey (tag-dies fra Magnolia), glitter, blomster og blonde og tag på kortet mitt. Etterhvert kommer de andre kortene som jeg har laget.

3 comments:

nicolet said...

It's lovely Jeanette!
Hugs nicolet

Karina Beck said...

Det er et rigtig sødt julekort!
God weekend.

Anne said...

Herlig motiv, så flotte papirer og nydelige farger. :)

Klem, Anne.