Tuesday, November 22, 2011

Et kondolansekort...

Her kommer det noe nytt, da... jeg har ikke laget noe særlig i det siste - henvist til forrige innlegg. Inspirasjonen og overskuddet er fremdeles fraværende. Men da min venninne Solveig altså mistet sin sønn, som ble 44 og ikke 42 som jeg feilaktig skrev, så laget jeg et enkelt kort samme dagen. I går kveld traff jeg henne på en kafé, og hun fikk snakket og fortalt om sønnen sin, hans siste dager, og hans ønsker for begravelsen. I morgen er bisettelsen. Jeg er glad jeg fikk truffet Solveig i går, og overrakt henne kortet, hun ble glad for det. Pga litt dårlig planlegging ble bildet av kortet tatt i dårlig lys, på kjøkkenbenken... fargegjengivelsen er litt rar. Men papiret jeg har brukt er 3ndy, og jeg syns det passet til et slikt type kort. Jeg har brukt et stempel hvor jeg har distresset stempel. Rammen er Spellbinders. Jeg håper du har det fint, og takk for at du stakk innom meg i dag! :)

2 comments:

Lenas kort said...

Så flott dette korte ble :-) Enkelt og elegant :-) Trist å måtte lage slike kort, men det er sikkert godt å få ett med noen gode ord inni.
Ha en fin kveld :-)

bestevenn said...

Det er ikke hyggelig når slikt skjer, og tanken er selvfølgelig at det er altfor tidlig å dø. Høres fint ut at du fikk møte venninnen din og snakket med henne. Kortet ditt er nydelig, og en slik hilsen som er personlig er noe av det beste å gi. Ønsker deg fine dager fremover.