Thursday, November 3, 2011

Et bursdagskort with Kenny K :)

 Detaljbilde:
Her kommer et kort som jeg lagde på Ski-treffet, men som jeg ikke fikk tekst på før i dag. Jeg fikk 3 trykk (eller 2) av Heidi av denne KennyK-jenta. Hun er råfin! Tekststemplene er fra Norsk Stempelblad AS. Ellers har jeg brukt retro flower punchene mine, de var jo veldig populære for endel år siden. Jeg har brukt Magnolia-papir, og det papiret som er rett bak KennyK-jenta vet jeg ikke hva heter. Hjørnene fikk jeg stanset ut fra Laila. Takk! :) Bildene av kortet er tatt i mitt nye fototelt! Kjøpt her. Det var flott å bruke, og jeg håper at bildene som jeg tar på kveldstid vil bli bedre enn med min daylightlampe. Jeg har ikke testet å ta bilder i mørket i fototeltet enda. For bildene over tok jeg nå på dagtid, selv om lyset ikke er så veldig bra i dag. Overskyet her i dag :). Håper alle får en fin dag! Takk for at du titter innom meg!

5 comments:

Therese said...

Kjempestilig kort i lekre farger. Har dette stemplet liggende jeg og..kjempetøft! Kul bakgrunn bak motivet! :))

Karina Beck said...

Supersødt kort.
Jeg bliver tit frustreret i forhold til, at tage billeder om vinteren. Så jeg må vist hellere ind og kigge på dit telt ; )

Lenas kort said...

Kjempe flott bursdags kort :-) Dette motivet er bare så kult :-) Ha en flott kveld og en fin helg :-)

Pia said...

så dejlige farver og et sejt motiv
knus Pia

Anne said...

Kjempeflott kort.
Nydelig papir, flotte farger, og stilig oppsett. :)