Sunday, May 22, 2011

A birthday card for Kirsten!

Here comes another card from me. I don't get enough time to craft these days. This was a birthday card, I just had to make, otherwise I wouldn't have done it, I think. The recipient loves the simple things in life, like coffee, chocolate and animals that you find in Africa. She is very, very dedicated to helping poor people in Africa. She is leading projects aka. building pig farms and building school for deaf children. She is a very nice person that is always giving from her heart. Happy birthday, Kirsten!

Etter litt samtale med mannen min i dag har vi blitt enige om at lillegutt på 4 1/2 og jeg reiser alene ned til Spania for å besøke min familie som alltid ferierer der. Mannen blir alene, litt trist altså, men tror at det skal gå greit. Skal arrangere at det kommer noen å ser til han daglig, og at han får hjelp til evt handling og praktiske ting. Det blir litt trist for familien å ikke kunne reise bort sammen, men neste år blir det jo forhåpentligvis tur på oss alle. Så må jeg ikke glemme at vi alle 3 reiser til Kiel med Color Magic! Moro, aldri vært på "cruise", jeg.

5 comments:

Karina Beck said...

Hvor er det et lækkert kort i flotte brune nuancer. Perfekt til en Chokolade, kaffe og afrikanske dyr elsker!
God søndag til dig og din lille familie.

Pinklady 68 said...

Perfekt kort til den heldige mottakeren!
Fine mønster ark og motiv:-)
Ha en fin søndag, Jeanette!!

Klem Laila.

Lambi said...

Stilig med kaffe og konfekt kort Jeanette! Herlig giraff motiv også,hihi! Blir sikkert flott tur for sønnen deres! Og barn blir jo passet godt på på fly, så det går sikkert fint! :) Colour Magic er en flott båt! Dere får nok en flott tur med den! Jeg koste meg iallefall da jeg tok den for snart to år siden. :) God uke til deg og dine! Klem

Christina said...

That is a beautiful card Jeanette!!
Hugs Kristel

Guro said...

Herlig!!!!