Tuesday, February 15, 2011

Noe nytt fra meg :)

Her kommer en ny layout fra meg. Min sønn spiste yoghurt og kom på den morsomme idé å lage morsomme fjes full i yoghurt... Jaja, morsomme bilder ble det. Papiret (mønsterark) er Imaginesce. :) Digger det!
 Under har jeg laget en boks (altered) som det er sjokoladehjerter inni. Freia lager god sjokolade, ja. I går var det jo Valentines dagen, og siden vi ikke var og besøkte mannen min, så tenkte vi gjøre det i dag og da skal jeg overraske han med litt sjokolade.

Ha en fin dag, du som titter innom! :)

5 comments:

Karina Beck said...

Ha ha, herligt layout med din søn og Flot æske chokolade. Den mus er rigtig cute.

bestevenn said...

Så morsomme bilder. Nydelig er han! Og koselig sjokoladeeske. Billetten er kjempefin.

Janie Printz said...

Oh my this is so wonderful !!! LOVE that sweet little Henry & you've colored him so perfectly.
Hugs, Janie

Anne Bente said...

heeeee total skøn lo vennen, og super sødt kort

klemmmm

Pinklady 68 said...

En herlig LO av din lille sønn:-)
Og en flott sjokolade eske!!

Klem Laila.