Tuesday, September 28, 2010

Vi elsker deg!

En layout jeg lagde i full fart i dag tidlig. Jeg fant frem bilder fra vår ferie i sommer, bilder jeg hadde tenkt å scrappe én og én. Det ble en layout med hele 4 bilder. Layouten henger på rommet der min mann ligger. Jeg håper han snart vil våkne og se på den og smile. Usikkert det også, men det er godt for både meg, andre besøkende, ikke minst vår sønn, og de ansatte på sykehuset å se at min mann for ikke lenge siden var en aktiv og frisk mann. Mønsterarket kjøpte jeg på opphørssalg hos Scrappegodis, et røverkjøp, og er Prima. Helt fantastisk vakkert! Ellers har jeg pyntet med litt småting jeg fant i farten. Overskriften er thickers fra AC.

5 comments:

bestevenn said...

For en hjertevarm og god LO. Håper inderlig at han våkner opp og ser hvor mye du har tenkt på ham og er glad i ham. Ønsker deg alt det beste. Klem fra Hege

Karina Beck said...

Oj, hvor er det godt. Det er et dejligt glad og flot layout. Og god ide at have på sygehuset til at muntre din mand op.
Knus Karina

oheidia said...

Kjære Jeanette!
Det er en nydelig LO du har laget og det er flott du tar den med på sykehuset hvor han ligger slik at han kan se på den når han blir friskere - for det er jo det han selv og dere kjemper for nå. Det er så urettferdig at noe slikt plutselig skal ramme et menneske. Han er en ektemann og far og han trengs der hjemme hos dere - og jeg virkelig håper det går bra.

Jeg kommer til å tenke på dere fremover - for dette berører et menneske som selv har opplevd å ha vært syk samt hatt alvorlig sykdom hos noen veldig nær meg. Jeg sender deg en varm klem

Anne Bente said...

åh sender dig mange klemmmer søde, håber og beder til i snart får ham frisk hos jer,

supert lo,det blir han glad for når han ser det

klemmmmmmmmmm

Lambi said...

Hei Jeanette! Jeg har ikke vært så alt for mye på bloggvandring i det siste men er på en nattlig bloggrunde nå og ble oppmerksom på denne vakre, hjertevarme og rørende LOen du har laget til din kjære mann. Så fælt at han er plutselig har blitt så syk!! Har erfaring med alvorlig sykdom hos nære venner og familie fra tidligere.... Kjente jeg fikk vondt i magen når jeg nå leste det du har skrevet og ser det sammen med de nydelige bildene scrappet på nydelig ark! Så flott å ta den med på sykehuset til oppmuntring for alle som kommer inn på dette rommet og kjemper for din mann!! Dere er garantert i mine tanker fremover! Ønsker deg og dine alt godt og håper din kjære mann snart våkner og i god form! Varme tanker og klem fra Elise!!