Wednesday, April 21, 2010

{Scrapping the music på norsk - Den første løvetann}

Lagde en layout i går, som passet perfekt (tittel) til Scrapping the music sin april-sang "Den første løvetann". :) Min sønn sa tidligere "se på meg, mamma!" eller "se på meg, pappa!". Inni lekeflyet på Gardermoen, hang han ut av vinduet og ropte "se på meg!". Arket jeg har brukt er Pelle Politibil-serien som jeg fikk fra STM denne uken! Jeg har brukt av mine nye distress-puter rundt kantene (stormy sky). Herlige farger disse distress'ene! :) Ha en flott kveld!


8 comments:

Karina Beck said...

Sejt drengelayout. Og flotte detaljer.
Du må have en god aften.

bestevenn said...

Det var en skikkelig stilig LO. Flott slik du har montert det og med teksten.

Gro aka emrille said...

Kjempetøff!
Og så morsomt at du har fått brukt Pelle-arkene - dette passet jo perfekt!

Takk for at du deltar:)

Linda S. L said...

guri land så stilig denne va jeanette!! tøffe farger, stilig oppsett og jeg likte så godt måten du har klippet til bildet på og detaljene rundt! knall tøff LO
klemmm

Ellen Karin said...

Å så tøft!!! Det bildet var jo bare rått, og du har virkelig fått utnyttet og forsterket det maksimalt.

Et herlig bidrag til utfordringen vår. :)

Ønsker deg ei god helg!

Pia said...

super cool layout med rålækre detaljer. Du må have en dejlig weekend.
knus Pia

Scrappellen said...

Datt over denne kjekke sjåføren her, så den måtte jeg jo kommenterer:).
Kjempefin LO, med perfekte papir og super tekst!

Ha en flott kveld.
Klem,Ellen

Wenche said...

Flott satt sammen! Morsomt bilde og mønsterark