Saturday, April 10, 2010

{Bonusoppgave hos Kort O Mania}

Hos Kort O Mania har vi nå en bonusutfordring!!! Bonusen går ut på å lage et kort, en boks, eller hva du ønsker, bare det du lager er laget til en mann eller en gutt! Det skal altså være et guttepreg/herrepreg på det du lager. Utfordringen har frist for levering 28. april kl. 22. Sjekk ut bloggen til Kort O Mania for å se de andre DT-medlemmenes bidrag.
Mitt DT-bidrag er denne gang et jakkekort, laget etter en mal funnet hos Mayas hobbyblogg. Mal finner du her. Stempelet jeg har brukt er fra Wiff of Joy, og mønsterpapiret inni er Papirdesign.




6 comments:

Filharmonica said...

Kjempeflott jakkekort du har laget Jeanette! Skal prøve meg på den malen en dag jeg også.. så flotte konfirmasjonskort da :-) Ha en flott helg!

Anne Bente said...

den er bare sååååå flot, den må prøves

klemmmmmmm

Anne Bente said...

den er bare sååååå flot, den må prøves

klemmmmmmm

Linda S. L said...

Knall flott altså! er så stilige de skjorte kortene!
klemmmmm

bestevenn said...

Den malen er bare så skikkelig fin. Nydelige ark du har brukt, og lekkert pyntet.

sjeroks said...

For ett utrolig stilig kort:D det var bare helt utrolig stilig.
Kan ikke tenke meg hvor mye jobb det må bli med all den brettingen
kjempe flott