Tuesday, October 6, 2009

{Scraplift Pias hobbyland og julekort}

Pias hobbyland har en blogcandy gående, der det er en bonusoppgave å scraplifte en av hennes layouter (valgfri). Jeg har valgt meg "stor nytelse". Håper den blir godkjent! :) Bildene er fra min mann og meg sitt bryllup - som vi hadde i varme Spania med nær familie og forlovere. Det ble et intimt og lite, men veldig koselig bryllup. Bildet er av min nevø (som dengang var omlag 11 år), som nok syns det ble litt mye ståk og mas den dagen.

Enda et julekort, med musen Henry:

Julekortet oppfyller vilkårene til Kort o Mania sin utfordring nr. 2, der man skulle bruke brunt, rosa, og bling! Jeg har fargelagt (sprayet) en hvit blomst med distress refill og glitter (og vann), og derav fått en perfekt glitrende rosa blomst. Ellers bling fra Prima, en gammel bokside som er rullet sammen. Jeg elsker disse musene fra WoJ! :)

11 comments:

Anne Bente said...

wawwwwwww hvor er den dog bare flot, og såå sødt stempel også.

10000000 tak for at du deltager.

Anne Bente said...

Glemte da helt at kommentere din total flotte lo, hold da op, den er flot.
klemmmmmmm

pia iris said...

denne er godkjent vet du, skikkelig flott var den. stilig bruk av glimmermist.

og søtt kort og.

Benedicte said...

så flott kort og LO du har laget.
takk for at du deltar

klem fra Benedicte

Aud Kirsten said...

Dette var kjempeflott! Det stempelet er jo bare så herlig:)

Tusen takk for at du deltar:)

Karina Beck said...

Meget smukt layout! Det lyder meget romantisk at holde bryllup i Spanien!!
Sødt kort med den skønne mus.

Vibeke said...

Herlig!!:)

Det kortet var utrolig flott!!:)

Linda S. L said...

oi oi oi så utrolig flott den LO'n va vennen!! digger bruken din av glimmermist og sjablonger altså!

nyyyydelig julekort i flotte farger! morro at du vil være med å leke!!
tusen takk!
klemmmmm

Wenche J. said...

Så søtt kort! Herlig det stempelet der! :o)

Rach said...

a beautiful layout and card Jeanette, both are so pretty.xx

Unknown said...

Nydelig LO og herlig julekort!
Han er så skjønn den musen Henry! Har den i samlinga mi eg også, men har ikkje fått tid å lage kort med han enda!
Fikk innmari lyst no!
Flott åpning på kortet, og lekre detaljer på LO'en din!

Klem,
Jorunn