Sunday, October 23, 2011

Julekort - nok en gang!

Jeg lager julekort, og nesten bare det. Plutselig kommer det vel et annet type kort eller t.o.m. en LO, men frem til desember er det vel mest jul du får når du titter innom meg. Denne gang brukte jeg noe jeg har hatt liggende lenge. Dvs bakgrunnen, som jeg aldri ble helt fornøyd med. Så stanset jeg ut et juletre/tre fra Tim Holtz, brukte en ny Tilda og nytt stempel (som jeg fikk for en skikkelig bargain-pris hos North Star Stamps på messa) og et hjørne jeg har hatt liggende. Jeg ble ikke helt fornøyd med fargen, så plutselig kan jeg nok finne på å bytte det til hvitt f.eks. Men på bildet så blir det rødt. Til sist må jeg bare skryte bittelitt av meg selv. Et et langt opp hold har jeg nå endelig kommet i gang med å trene, og det var tøft etter en så lang pause. Men gøy, så tirsdag håper jeg at jeg er på treningssenteret igjen!
Jeg håper alle har hatt en fin helg, og søndag. Nå er det visst snart hverdag igjen. Men tida flyr, og det blir fort helg igjen! :) Ha en fin dag videre, og takk for at du stakk innom meg i dag!

7 comments:

oheidia said...

Kjempekoselig julekortet, Jeanett. Flotte 3ndy papir ark og det juletreet i bakgrunnen er stilig.
Flott sitat.

Pia said...

wow så nydeligt julekort og flot brug af træet
knus Pia

Lenas kort said...

Kjempe koselig julekort :-) Så stilig det TH treet er :-) Blir mye julekort framover hos meg også.Vi må jo sette i gang produksjonen hvis vi skal bli ferdig til jul ;-) Så flink du er som er i gang med trening :-) Er imponert! :-) Ha en flott uke :-)

Ida said...

Hei!
Synes julekortet ditt var flott, og rødt passer vel bra, ingen grunn til å bytte!:)
Klem

Anne said...

Dette ble veldig flott syns jeg. :) Ja, vanskelige papirer, det vet jeg, for jeg hadde dem selv, men de kom godt fram her. :) Flott med treet og er herlig motiv som er flott farget. :)

Karina Beck said...

Supersødt kort.!
God træning!

Nina said...

Nydelig julekort, Jeanette. Et spennende oppsett og søtt motiv. det treet du har brukt er så stilig. Klem