Friday, October 21, 2011

Jul jul jul.... :)

Her kommer enda et julekort. Jeg startet med det for godt over en uke siden, så ble det stående litt på hyllen før jeg fikk noen gode idéer tidligere denne uken. Bjørnen er fra Whiff of Joy, og jeg syns han er veldig søt. Jeg har fargelagt ham med Copics-tusjene, og ellers brukt litt Martha Stewart puncher, og tekststempel er fra Kort og Godt. Bjørnen er stanset ut med en Spellbinders dies jeg kjøpte for 2 år siden. Papiret jeg har brukt er fra Vibeke Spigseth (ca 2 år gammelt). Håper alle får en herlig helg! Her skal jeg scrappe i morgen hos en venninne. Gleder meg til det! Først jobb da. ;-)

4 comments:

Lenas kort said...

Ett aldeles nydelig julekort :-)...å den bansene er bare så søt :-) Ha en toppers helg :-)

bestevenn said...

Det ble et stilig og pent kort! Den bjørnen er søt. Ønsker deg hyggelig scrapping.

Lambi said...

Flott kort Jeanette! Herlig bamse i nydelig ramme og oppsette ditt er kjempe fint, fra ark til bånd og snøfnugg! ;) Klem

Ida said...

Hei!
Takk for sist!:)
Et lekkert julekort i lyseblått, og bamsen er bare kjempesøt!:)
God helg!
Ida