Saturday, October 29, 2011

Et Kenny K kort :)

 Nærbilde av jenta, søt eller? :)
 Takk for koselige kommentarer og god-bedring-hilsner. Dere er utrolige fantastiske! Etter en lang uke med sykdom (ikke en hel uke egentlig, bare føles sånn), er kroppen mer i slaget. I går var jeg supertrett etter at jeg våknet kl 04 og ikke fikk sove igjen, enda jeg var trett. Så la jeg meg halv 9 i går kveld, men sov ikke så bra, men rundt kl 12 fikk jeg endelig sove. Våknet av verdens verste tørrhoste i 7-tiden. Trodde innvollene skulle komme opp halsen. Det gikk bra, de ble der nede ;-). Sov helt til 8, og sto ikke opp før 9 (snille B-menneske-5åringen min!) Formen er bedre nå iallefall og kaffen smakte godt i dag!

Her kommer dagens kort. Jeg lagde dette også forrige helg på scrappedagen jeg hadde. Fikk puttet på litt liquid pearls nå før jeg tok bildet. Motivet stemplet jeg opp av snille Heidi på Ski-treffet. Jeg angrer jeg ikke fikk stemplet opp fler, men jeg kan jo kjøpe motivet da. Det er ikke nok til å blakke meg, vil jeg tro. Digistempler er fremdeles ikke altfor dyre. Håper alle får to herlige dager! Her er planen Halloween-fest hos naboen! (Hurra kort vei hjem!) og i morgen skal jeg slappe helt av. Mandag er det visst jobb igjen, etter 4 dager heime. God helg folkens!

2 comments:

Karina Beck said...

Rigtig fint kort.
God fornøjelse med Halloweenfest. Vi holdt Halloweenfest for 110 børn i min SFO i går!
God weekend.

Lenas kort said...

Så bra att formen er oppadstigende :-)Dette kortet er knall tøfft! Herlig motiv :-) Ha en super halloween feiring :-)