Monday, August 16, 2010

{DT-bidrag Kort o Mania utfordring #22}

Hos Kort o Mania er utfordring #22 lagt ut! Utfordringen er denne gang, bruk ditt favorittstempel! Denne gang har jentene valgt ut mange ulike stempel. Jeg har valgt Whiff of Joy (som tilfeldigvis også er månedens sponsor). Jeg simpelthen elsker Whiff of Joy sine stempler og har en god del av disse i min stempelkolleksjon. Stempelet Henry the mouse, under her, er også et som jeg har brukt mye. Veldig anvendelig bursdagsstempel! Stikk innom Kort o Mania-bloggen og se hva de andre i DT har laget. Og sleng dere for all del med på utfordringen som varer til 30. august kl 20!

4 comments:

Christina said...

Woww Jeanette I really love your card dear! You coloured Henry very well!
Hugs Kristel

bestevenn said...

Herlig stempel, så søt den musen. Da vet jeg nå om tre av mine venner som skal på stempelscrap. Og kanskje en til. Sitter du sammen med oss?

Benedicte said...

herligt kort du har laget.
den musa er jo så skjønn.

klem fra Benedicte

ps: ska stemple opp og sende avgårde noen trykk til deg, eg :-)

Pia said...

såååå herligt kort i lækre farver