Tuesday, June 24, 2014

DT-bidrag Kort 'o' Mania utfordring # 110 Blomster/sommerfugler

Så kommer endelig utfordringen hos Kort 'o' Mania på "lufta". Litt forsinket - det beklager vi! 

Denne gang er temaet enkelt for de fleste, vil jeg tro. Bruk blomster/sommerfugler på ditt prosjekt! 

Jeg har brukt blomster. :)
 Nærbilde av Wryn:
Jeg har brukt Wryn med solsikke fra Tiddly Inks, et digistempel. Hun er fargelagt med Copics.

Jeg har hentet inspirasjon til fargelegging og farger hos Kit and Clowder's Alyce. Hun lager online-kurs på fargelegging av hår/hud, klær og andre prosjekter. Test ut det! Du finner kursene på denne siden. Jeg holder på med "skin and hair" og "clothing"-class. Masse fint materiale man printer ut og flotte video'er hvor hun deler sine teknikker.

Jeg har allerede begynt å trene. Håper teknikken blir bedre. Jeg printer derfor alltid ut flere av samme motiv, så jeg kan fargelegge samme motivet flere ganger. Motivet jeg har brukt her har jeg allerede fargelagt gang nr. 2. 2. forsøk ble bedre. Skal vise i et senere innlegg.
Ønsker alle som titter innom en flott sommerdag!
Snart er det litt ferie for meg og. Skal jobbe 2 uker til, så skal vi ha én uke fri, for så jobbe litt til før vi tar enda litt mer ferie. Gleder meg til late morgener, uten å skyndte seg på jobb. Kanskje blir det tid til litt hobby også. Det er nok væravhengig. Får du tid til å scrappe/lage kort i sommer, tror du?

No comments: