Sunday, March 30, 2014

En tag og god dag vår!

I går var det den første ordentlig varme dagen på mine kanter i Norge. Det var helt sikkert 20 grader i solen, omtrent 13-14 grader i skyggen. På en tur på vei til butikken havnet vi i solen og nøt en god halvtime med sol med en kaffe latte! :) Det var lite sol både i januar og februar og omtrent halve mars, så nå var det på tide, man kunne se folk stråle i går! (Tror vi hadde 10 soltimer (og da snakker man solgløtt) fra januar til midten av mars.)

Jeg har laget en tag med min Cricutmaskin, og hadde en tag oppi. På fremsiden brukte jeg endelig min Tim Holtz die, som jeg har hatt lenge, men ikke fått brukt. :)
Jeg har brukt frantage på siden, og den spolen med tråd har jeg fått i en julekalender. Tråden er en gulltråd. Diesen er farget med distress Paint Vintage photo farge. Har brukt det jeg hadde av blonder til å lage kjole. Litt rosa perler ble det også.
Håper alle får en fin dag! :)

No comments: