Sunday, September 22, 2013

Høstkort :)

Hei alle sammen!
Begynner å bli noen uker siden siste innlegg. Men her har vi hatt bursdagsfeiringer og det har vært mye annet bl.a. fotballkamper som har tatt all ledig tid i helgene som er tiden jeg primært rekker å scrappe på. Nå nærmer fotballen seg avslutning på sesongen, i dag er avslutningscup for denne idretten. Men når den ene idretten tar sesongslutt er det start på ny idrett: håndball. 

Jaja, jeg har nå fått puslet litt med dette kortet. Jeg var også en tur på scrappemessa i Lillestrøm med en god nabo i går! Det var virkelig hyggelig. Ble litt prat med gode venner og bekjente! Alltid stas. Jeg har t.o.m. kastet meg på en ny trend... project life. Resultatene kommer her etterhvert, jeg har allerede laget to sider... Nå ønsker jeg en liten boost til å komme i gang med scrapping og ikke bare kortlaging. ;)

Kortet jeg har laget - er et høstkort! :) Derfor passet det å sende det til Copic Marker Norge sin utfordring: lag noe med bær/frukt. Saturated Canary har dette fine motivet som jeg kjøpte forrige helg. Passet vel godt? Hjertet av bark, kjøpte jeg hos Kari hos North star stamps på messa i går, og det er bare så nydelig (og er laget av Prima). :) Skikkelig flott tekstur.... Ett Trykk har i sin septemberutfordring (Trykkpressen) bedt om å få bidrag der man har brukt noe fra naturen enten kjøpt eller helst hentet i naturen. Siden jeg da har kjøpt et "barke-hjerte" legger jeg dette bidraget inn hos dem.
 Detaljbilde:
 Håper alle har en fin helg, nå er det avreise for siste 3 kampene for sønnen min! 

Takk for at du stakk innom meg i dag. :) 

6 comments:

Karina Beck said...

Super super fint efterårskort!
Jeg glæder mig til at se dit Project Life!!

Scrappellen said...

Sååååå lekkert :)
Nydelige farger og lekkert pyntet.
1000-takk for at du deler din kreativitet og vakre kort med oss i CMN, og masse lykke til♥
Klem, Ellen

Kjersti said...

Så utrolig lekkert, herlig fargelagt høstmotiv og et nydelig kort!!
Takk for at du deltar hos CMN denne gangen!
Klem fra Kjersti:)

Gunn (Merete) said...

Dette var virkelig lekkert. Flott motiv,og detaljene og fargene på kortet er bare så nydelig.
Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos CMN.

Jill said...

Nyyyydelig ♥♥
Elsker fargene og oppsettet ditt. Flott fargelegging
Tusen takk for at du deltar hos CMN og lykke til
Klem fra Jill

Trine said...

Fantastisk flott høst kort, nydelig fargelegging og vakre høst farger.
Takk for at du deltar hos CMN og lykke til!
Klem,Trine