Sunday, September 4, 2011

Enda en layout :)

Her kommer en ny layout fra meg. Jeg må rett og slett finne nye bilder å fremkalle før jeg lager flere. Så nå blir det et lite opphold her før nye scrappesider kommer hit i bloggen min. Mandag skal jeg på 3-dagers seminar med jobben. Gleder meg til "faglig påfyll", og sosialt på kvelden/e. Det blir 2 overnattinger, og 3 hele arbeidsdager. Blir sikkert interessant og gøy! Ha en fin dag! Håper du koser deg med scrapping/kortlaging. Her er det regn, så vi er inne og koser oss. 

3 comments:

Karina Beck said...

Lækker stil! Flot farve og flot med fjeren.
Rigtig godt seminar.

bestevenn said...

Så fin layout du har laget her. Nydelig bilde, og flotte fargetoner i arkene. Kos deg på seminar! Det har vært et spesielt år, og jeg tenker på hvordan det ble for et år siden. Så hyggelig at det går så fint hos dere. Klem.

Vibeke said...

Utrolig lekker!! Moro at det kommer flere layouter her inne!!:)
Håper uken din blir bra:)