Thursday, March 10, 2011

Ett trykk utfordring - tørrembossing!

Her kommer det endelig noe nytt fra meg. Det har vært en hektisk og litt fæl uke for meg. Forrige uke gikk svigerfar bort, han ble 81 år gammel. En veldig snill, og stillfaren mann som jobbet hardt hele sitt liv har nå endelig fått hvile. Han fikk hele 5 barn, og var vel selv én av 7 søsken. Min mann er den yngste av hans 5 barn. Godt var det at han fikk hvile nå, og samtidig vite at hans yngste kom til å overleve og bli så godt som frisk. I tillegg til 6 måneder nå med en mann på sykehus, ble det mye merker jeg, å reise over til vestlandet for å begrave svigerfar. Dog, det ble en veldig fin seremoni, og med en særdeles musikalsk familie ble det fine musikalske innslag under begravelsesseremonien. Om tre uker skal min mann skrives ut - og hjem. Det blir rart, jeg har nå vært helt alene med vår sønn i over 6 måneder. Ganske lenge det, samtidig som jeg ikke helt kan huske hvor tiden har gått. Ønsker dere en fin uke! Jeg deltar med dette kortet over hos Trykkpressa (Ett trykk) for mars, hvor temaet et tørrembossing. Har brukt embossingfolder fra Cuttlebug på dette kortet som skal gis bort på lørdag. :)

9 comments:

Pinklady 68 said...

Et nydelig kort Jeanette!!
Veldig koselig å hilse på deg på Ski-treffet:-) Mye som skjer rundt deg..trist når nære og kjære går bort.
Blir godt å få mannen din hjem igjen da.

Ønsker deg og dine en fin dag. Klem Laila.

Karina Beck said...

Det er et superfint kort og den tørembossing ser godt ud.
Dejligt, at høre at din mand snart kommer hjem.
Knus
Karina

pia iris said...

uffda, ikke noe kjekt å miste noen en er glad i.
så kjekt at noe positivt skjer med at din mann kommer hjem igjen da.
mange klemmer til deg.
et flott kort du har lagd her.

bestevenn said...

Livet er en forunderlig reise, og godt at vi ikke vet mer enn dagen idag. Det er en spesiell tid dere har hatt som familie, og dere har mye å bygge videre på. Godt at dere alle klarte å komme i begravelsen, det er midt oppe i det hele fint å få være sammen med alle som var nær til din svigerfar. Ønsker deg en fin tid fremover. Vi snakkes.

bestevenn said...

Og midt oppe i livet... glemte jeg å kommentere det fine kortet ditt. Tørrembossing er kjempestilig. Og koselig stempel. Nydelig kort til en 1-åring.

Anne Bente said...

kondolere med svigerfaren din vennen,ikke godt.
og tillykke med at manden din snart kommer hjem til jer, livet er uforudsigelig

mange klemmmer

jannes hobbykrok said...

Så nydelig dette kortet ditt var! Ble så mektig imponert over håret på motivet,råfint farget!
Håper du finner tid til ro og hvile i helgen,etter en hektisk uke!
Klem,Janne

Else Irene said...

Herlig kort :) Takk for at du er med på Ett trykks utfordring ♥

milli said...

Så søtt kort! Likte motivet godt:)