Monday, December 13, 2010

Lucia 13. desember!

Her i Norge feirer vi i dag Sankta Lucia (Lucia-dagen). Jeg gleder meg til å se min sønn gå i Lucia-toget i barnehagen i ettermiddag. Det er bare 4 og 5-åringene som får gå i toget. :) Etterpå blir det Lusse-katter og kaffe på avdelingen. Det blir litt trist at hans pappa ikke kan delta i toget, siden han fremdeles er på sykehuset. Jeg må huske å ta bilder! :) Ønsker alle en fin Lucia-feiring!

Bildet er hentet fra Wikipedia: copyright Claudia Gründer

3 comments:

Karina Beck said...

Vi fejrer også Lucia dagen i Danmark og 2.klasserne skal gå Lucia på den skole jeg arbejder på.
Og ja, husk at tage billeder til din mand og scrap ; ) : )

Pia said...

ja det er så stemningsfyldt med Luciaoptog og smukke sangstemmer
knus Pia

linsal said...

håper at du har hatt en koselig dag vennen og at du fikk tatt bilder av P idag :D klemmmmmmmmm