Thursday, September 25, 2008

Månedens produkt - ScrappeHuset - Thickers!



Detaljer:

Her er mitt bidrag til ScrappeHusets utfordring for september.
Har brukt American Crafts Thickers vinyl (oransje) og en hvit (hehe, mangla a). Klippet en q og fikk en rar a.

Vel, bildene er fra juni/juli og er av Peder som løper inn og ut av en fontene, på en kafé her i nærheten. Han elska det! Tittelen ble: vann foss!

Har brukt en "template", og skåret til bilder i små trekanter. Brukt Bazzil kartong, chip stickers fra BG (steiner - ikke så lett å se) og små pip-pip'er fra Hamley rub-ons. Ellers thickers fra AC, vinyl - oransje, og små rub-ons bokstaver fra MM.
Symaskina er min gode venn for tiden, synes sømmen rundt ble ganske ok. Ellers har jeg som jeg ofte gjør, inket kantene med distress ink. Håper denne blir godkjent da!

4 comments:

Linda S. L said...

så stilig denne va!! artig vri på oppsettet! :)
herlige bider å :)

Anne Bente said...

ejjjuj denne var bare flot, så flot opsæt.
der ligger en award til dig på bloggen min

Karina Beck said...

Meget fint LO.

Siv Anita said...

Denne var tøff!