Sunday, January 29, 2012

Hjertebodens juleblogg for januar!

Kort nr. 1 - center step fold kort: 
 Kort nr. 2 - uvant form laget med Spellbinders grand calibur dies:
 Kort nr 3 - vintage:


Jeg har tenkt å delta på Hjertebodens juleblogg i år, og her kommer mine 3 kort. Et av kortene skulle ikke være ordinært (typisk 15x15), så jeg har laget et kort som har en litt annen form og størrelse samt et center step fold kort. Kanskje jeg i år slipper å stresse i slutten av året for å få ferdig kortene mine. I fjor var det flere som ikke fikk kort fra meg, fordi jeg ikke rakk lage alle jeg skulle. Men i år får kanskje alle kort! :)

2 comments:

Karina Beck said...

Superflotte julekort.!
Det er rart at se at der er andre end mig der laver julekort hele året ; )
Fortsat god aften.

Pia said...

super søde julekort i utraditionelle farver
knus Pia