Saturday, January 7, 2012

DT-bidrag til Kort 'o' Mania utfordring # 54 - bruk punch eller dies!

Her kommer første utfordring hos Kort 'o' Mania i år. Denne gang vil vi se bruk av puncher/dies og jeg har brukt begge deler. Jeg har brukt MS punch around the page, samt både Magnolia-dies og Whiff of Joy-dies. Papirene er "gamle" papirer fra 3ndy papir. :) Koste meg med å lage dette kortet. Stikk innom Kort 'o' Mania-bloggen og se på de andre flotte bidragene og bli gjerne med på utfordringen!

Ha en flott dag, du som titter innom! Her snør det (endelig)! Og jeg håper det kommer masse snø som blir liggende så vi endelig kan få kost oss med snø-aktiviteter ute. Det har blitt mye inne-tid når det har vært så glatt og dårlig vær i store deler av desember og nå i starten av januar her vi bor.

I am entering the Whiff of Joy challenge also, and it's been months since I last had the chance to do so. I love these stamps from the spring/summer collection (stamp kit). I have used bling and a charm as the challenge asked for. :)

6 comments:

nicolet said...

This one is adorable Jeanette!
Hugs Nicolet

Anne said...

For et herlig fruktig kort. :) Flott bruk av det papiret, har arket selv og ble inspirert nå. :)

Klem, Anne.

Lambi said...

Hei Jeanette! Godt nytt år! Så koselig motiv til arket. Har noen av disse frukt jentene selv og de er veldig fine. Men litt vanskelige å fargelegge med sjateringer synes jeg...må øve litt mer!Du har iallefall klart det supert! :) God helg! Klem

Lambi said...

Hei igjen! Takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Måtte bare svare på at Vi sees så klart på Ski treffet! Flott at du også har meldt deg på denne gangen også! Ser alltid frem til nesten Skitreff! :) En helg som det gir en haug med ny inspirasjon og er helsebringende!!! :) Klem

Gitte said...

Rigtig sødt kort.

Giò said...

Your card is really cute!!! I adore this Whiff of Joy stamp and the papers are so perfect for this one!
Thanks a lot for joining us at WOJ challenge.
Hugs, Giò