Thursday, December 23, 2010

{Merry Christmas/God jul!}

Med disse to bildene av min gutt ønsker jeg å hilse til alle mine bloggvenner der ute, og ønske dere alle en riktig god jul/Merry Christmas! Takk for alle gode hilsner og tilbakemeldinger på mine kort og layouts, bilder og fortellinger fra hverdagen. Håper dere alle får slappet av nå de kommende dagene, med familie og venner. Så regner jeg med å se mange flotte kreasjoner i 2011!

With these two photos of my boy I want to wish all my blog friends a Merry Christmas! Thank you so much for all comments on my work, photos and stories from my daily life. I hope you all will enjoy your holiday with family and friends. And I hope to se a lot of nice creations in the new year!


4 comments:

Karina Beck said...

Dejlige julebilleder af din søn.
Du og familien ønskes en rigtig god jul.
Knus Karina

bestevenn said...

Så nydelige bilder. Ønsker deg og dine en fin og opplevelsesrik og oppmuntrende jul. Og så takker jeg for vennskapet med deg, for ditt nydelige julekort (jeg har ikke rukket å lage alle mine i år), og så gleder jeg meg til å følge med familien og være sammen med deg og scrappe/lage kort neste år. God jul.

Lambi said...

Hei Jeanette! Herlige julebilder du har tatt! :) Jeg håper for deg og dine at dere får en god jul med fine stunder sammen og alt det beste for det nye året! Juleklem fra Elise

Pia said...

ser så julehyggeligt ud. Du og din familie ønskes en rigtig glædelig jul
knus Pia