Monday, December 27, 2010

Door hanger/dør henger

Jeg lagde dette dørskiltet i helgen. Det skal henge på døren til rommet der min mann nå "bor" på et rehabiliteringssykehus. Bildet ble tatt i sommer da vi var på sommerferie i Spania. Kronen, hjertet og nøkkelhullet er grungeboard fra Tim Holtz, som jeg har brukt gulldabber på. Ellers er papirene fra Kaisercraft. Nederst er det en stripe tissue paper fra Tim Holtz, eller dekortape. Vet ikke helt hva det kalles. Nøkkelen er vel også fra TH, tror jeg.

I dag skal jeg rydde i alle kassene på loftet. Vi skal flytte om bare 2 måneder (with a little help from my friends...), og jeg vil gjerne kaste/gi bort det jeg kan nå, i stedet for å ta det med meg til ny bolig for å kaste det der. Jeg har alltid spart på alt mulig, og heller lagt det i kasser på loftet. Nå må jeg ta oppryddingen...

Ellers håper jeg å få en liten time på scrapperommet i dag. En kan si at det ikke har blitt særlig tid til scrapping/kortlaging siste 4 ukene.
Her er dørskiltet! Jeg skal plassere det i en plastlomme. Det er en 8x8 layout:

Ha en flott romjul!

6 comments:

magnholia said...

Lykke til med rydding! flott dørskilt!!!!!!

bestevenn said...

Så utrolig fint dørskilt du har laget. Ser at det ligger mye kjærlighet og omtanke bak det. Sender deg en sms og så finner vi en dag å scrappe. Gleder meg til å være sammen med deg. Lykke til med rydding! Jeg har holdt på å rydde her i mange år nå, det lå utrolig mye i dette huset som ikke var etter meg eller mine...

pia iris said...

et flott skilt for han dette. sikkert det fineste av alle på sykehuset.
ha en fortsatt fin romjul. klem pia

Anne Bente said...

åh... så smukt dørskilt lavet med stor kærlighed er jeg sikker på, håber det går den rigtige vej hos jer

klemmmmm

Karina Beck said...

Skønt layout, du har lavet med din mand.
God pakning.

Pinklady 68 said...

Et kjempe flott dørskilt du har laget!!
Lykke til med rydding, flytting og god bedring til mannen din.
Ønsker dere alle en fin romjul og alt godt i det nye året!

Klem Laila.