Friday, May 14, 2010

{Klatremus}


Endelig en ny layout fra meg. Layout med bilder fra nå i vår av min søte lille ♥gutt ♥.
Vi var ute og lekte hele dagen, og været var bare herlig. Ute i en park fant vi en stor klatrestein, og lille store gutten min er jo ikke redd! Til topps klatret han! Jeg var stolt og redd...
Har helt glemt mønsterarkprodusent, men jeg har brukt begge sider av arket. Stjernene er quickutz-dies som jeg har brukt med bølgepapp. Har også brukt en Sizzix-dies - Tim Holtz - som er hengselen. Den har jeg stanset ut i grungboard, så har jeg brukt distress farge rusty hinge og vintage photo, samt brads til å feste den med. De grønne bokstavene er chipboard fra Prima. Har distresset kantene. Ha en fin fredags kveld! ♥

3 comments:

Karina Beck said...

Endnu et dejligt drengelayout fra dig. Godt, at du har en modig dreng. På den måde får han jo også mange oplevelser ; )
God weekend.

Pia said...

super sejt layout i dejlige farver og rålækkere detaljer og opsætning.
knus Pia

Linda S. L said...

aaa endelig en super flott LO fra deg igjen vennen! denne va så stilig i fargene og oppsettet. nyyydelig bilder av lille P som vanlig! så stor han blir altså! :) :)
klemmmm