Wednesday, April 7, 2010

En liten nyhet.... :) - og en award

For etpar måneder siden startet min mann og jeg å tenke på å bytte bolig. Dette er noe vi har tenkt på en stund, men vi hadde bestemt oss for å vente til 2011 med å flytte.

Vi har siden september 2004 bodd i en 3-roms leilighet "midt i" Oslo, med mange flotte fasiliteter rett rundt hjørnet. Med en 3-åring i hus, er det selvsagt mindre og mindre ting vi kan finne på uten å ta hensyn til om det er barnevennlig. Vi har en flott, men liten, bakgård som vi deler med andre beboere. Ellers har vi jo et ønske om å få oss en egen terrasse og hageflekk, og litt større plass.

Så rett før påske slo vi til og kjøpte oss et rekkehus!!! Det er ikke ferdig bygget, men vi forventer å kunne flytte inn senest i januar 2011! Vi gleder oss veldig. Vi får større plass, en hageflekk (og terrasse), frisk luft, og hyggelige naboer. Vi må ta tog til jobb, og det vil ta ca. 25 minutter. Vi gleder oss! Nå planlegger vi kjøkkenløsninger og andre ting, som belysning, baderomsinnredning osv. Søknad om barnehageplass er sendt, blir spennende å se om vi får plass allerede fra 1. januar 2011.

Så har jeg også fått etpar awards som jeg gjerne vil takke så mye for!!! Den ene awarden fikk jeg av Linda og Aud Kirsten, det var denne:

Tusen tusen takk, begge to! Setter stor pris på denne. Jeg er så dårlig på å gi slike awarder videre, men gir den gjerne til dem som besøker min blogg! Ha en riktig fin aften alle sammen!

2 comments:

Karina Beck said...

Stort tillykke. Det bliver da dejligt med et rækkehus.

Linda S. L said...

må jo si gratulerer her inn og ;D hi hi
blir sååå deilig med rekkehus for dere, deilig for lille P også :D
klemmmmm