Saturday, April 17, 2010

{DT-bidrag Kort O Mania # 15}

Nå er det dags for enda en ny utfordring hos Kort O Mania. Utfordringen er å løse denne skissen til Benedicte:

Min løsning ble slik:

Vi i design teamet ble sponset av D's digi downloads. Sjekk ut Kort O Mania for å se de øvrige design team-medlemmenes flotte kort!
I dag har jeg og en god venninne kost oss masse på Scraporama-messen. Det ble over 5 timer på messen, inkludert litt lunsjpause. En demo fikk vi vært med på (eller det de kaller make'n'take) - den var hos Ett Trykk. Og så ble det myyyye shopping, bl.a. alle de nye distress-putene til Tim Holtz! Jeg fant dem til kr 39 per stykk. Veldig fornøyd. :) Bilder av shopping kommer i morgen eller mandag.

4 comments:

Karina Beck said...

Superflot løsning!
God weekend til dig.

Linda S. L said...

ååå du er sååå heldig som har fått hvert på messa og ikke minst fått shoppet!! og hallloooo jeg missunner deg de nye distress fargene!! :D

klemmmmm

bestevenn said...

Hei. Nydelig kort. Jeg så etter deg igår, mange ganger... men denne gang ei. Det var ikke så stort, men lett å miste hverandre. Jeg shoppet, scrappet og var på et morsomt kurs og lærte stampscrape. Kjempemorsomt.

Pia said...

WOW SÅ FLOT OG ET NUTTET MOTIV.
KNUS PIA