Sunday, August 17, 2014

DT-bidrag Kort 'o' Mania utfordring # 113: lag på lag

Hei alle sammen!

Da er ferien antagelig over for de fleste, og jeg håper at du har hatt en fin sommer. Været har jo vært så og si fantastisk her i Norge i år, og selv om jeg hadde bestilt flybilletter i fjor til varmere strøk, så koste jeg meg riktig så mye med finværet før vi reiste.

Jeg har vært og shoppet litt scrappesaker. Og ja, snufs, jeg sprakk. Det startet med at jeg måtte kjøpe noen refiller til Copic'sene og da kjøpte jeg bare ett Magnolia-stempel. Så etter det har jeg kjøpt flere stempler og noen dies. Det hjalp selvsagt å være streng i begynnelsen av året, men kjedelig at jeg ikke klarte holde meg. 

Kortet er laget med diverse nye produkter, og mye gammelt også, bl.a. Maja Design og Prima og Wild Orchid Crafts-blomster. 

Takk for at du tittet innom, og ha en fin dag! :)

1 comment:

Kjersti said...

Så nydelig kort Jeanette, herlige farger og så fint motiv du har brukt - lekkert med prikkene rundt!
Ha ei fin uke!
Klem fra Kjersti:)