Thursday, October 17, 2013

Julekort laget på kurs på Ski-treffet høsten 2013

Hei!
Forrige helg var jeg på Ski-treffet. Det var fantastisk gøy - som vanlig. :) Utrolig mange hyggelige folk som deltar, og masse inspirasjon å hente!!!  

Siden tiden ofte ikke strekker til på hverdagene, har jeg bevilget meg en fridag i dag. I dag skal jeg rydde (som jeg har påbegynt) og jeg har også tenkt å scrappe litt. 

Her kommer et kort jeg laget på kurs hos Åshild på Ski-treffet. Vi lagde 4 flotte kort, av ett mønsterark, 2 hvite bazzil, 1 kraftkartong og et hvitt (glatt) ark - og noen dies. 
Min gode nabo, Elisabeth, deltok også på kurs. Hun har ikke blogg. Men vi lagde de samme kortene. 

6 comments:

Pinklady 68 said...

Takk for sist...så koselig treff:-)
Kortet ditt ble kjempefint!!

Ha en fin scrappedag:-)
Klem Laila.

Lenas kort said...

Takk for sist! Det var hyggelig å møtes på treff igjen :-) .....og så var jeg jo så heldig å få se de flotte kurs kortene dine :-) Dette kortet er kjempe stilig. Trenger ikke å være mere komplisert enn dette :-) Ha en flott helg :-)

Ida said...

Liker godt clean and simple stilen også jeg. Dette var lekkert!:))
Ida

Karina Beck said...

Kanon flot kort i dejlige farver!!
God søndag aften.

Anne said...

Så nydelig, så flotte flagg og stjerne, så lekre papir! Elsker fargene. :)

Klem, Anne.

Kjersti said...

Rett og slett lekkert!!
Klem:)