Wednesday, May 1, 2013

DT-bidrag Kort 'o' Mania utfordring # 85 - Anything goes!

  
Hei alle sammen! God 1. mai-dag! Håper dere kan nyte den som fridag, og at dere ikke må jobbe!
 
Her kommer mitt DT-bidrag til Kort 'o' Mania som denne gang er Alt er lov! Vi i teamet har blitt sponset av KennyK og jeg har brukt Airborne digi. Skikkelig tøft, siden det stadig vekk er kule gutter som skal ha bursdagskort. Jeg har brukt distress pad og en stensil fra Dylusion og en punch som har laget hull i kortet. Ellers har jeg dykket i restebunken og funnet et ark og et stjernebånd. Tekststempelet er et gammelt som jeg ikke husker navnet på. Tror det er Kreativ Hobby. Jeg har selvsagt brukt Copic sketch markers til å fargelegge motivet med. 

Jeg ønsker å delta med dette kortet hos Sketchy Colors som har en fargeutfordring: oransj og krem.


5 comments:

Anne said...

Så stilig kort, flott kombo av prikker og hull! Fine farger og motiv. :)

Klem, Anne.

Cathrine said...

Oi, Jeanette! Så kult kort! Heftig stilig med hullene i papiret, digg! :)

God tordag!

Klem fra Cathrine ;)

Mette said...

Kjempestilig kort! Jeg liker motivet fra Kenny K - det er bare så utrolig "guttete" og stilig!
Tusen takk for at du deltar i fargeutfordringen hos Sketchy Colors! Lykke til!
Klem fra Mette

Kjersti said...

Så utrolig stilig!!
Klem:)

Karina Beck said...

Super fint kort.! Flot mix af farver og godt motiv.